2010. március 29., hétfő

News

A Comic Book Resources oldal a napokban tette közzé exkluzíve Eddie Campbell és Daren White The Playwright-jának első, nyitó jelenetét. Már egy éve rajta vagyok a témán, figyelem, mikorra várható a könyv megjelenése, és most végre jött az isteni hang, hogy a körülbelüli időpont idén július. Ha engem kérdeztek, ez lesz Campbell eddigi legjobb színes munkája, egyszerűen mesés. Mikor simán csak ecsettel és festékkel dolgozik, az nekem kevésbé jön be, én a fekete-fehér, szkeccsszerű tusrajzait szeretem - ez a munka ennek a kettőnek a bjútiful ötvözete, kivéve, hogy ez színügyileg a nagyon élénknél is élénkebb. Everybody get ready!

3 megjegyzés:

Angi írta...

De jó, ez a technika engem a Bóbita c. mesekönyvemben lévő rajzokra emlékeztet, azokat Hincz Gyula követte el. Olyan álomszerű hatást lehet vele elérni, fantasztikus.

Gergő írta...

Na, azokat pont nem ismerem.

Viszont erről a Campbell-féléről annyit még tudok mesélni, hogy először csak a tusrajzokat készítette el, majd a szkennelt, nyomtatott változatokat színezte ki vízfestékkel, tehát nem az eredetieket. Állítólag volt olyan, amit elrontott, és újra meg kellett csinálnia. Ez amolyan mellékinfó, ha bárkit érdekel...

Névtelen írta...

persze, hogy érdekel!

Edit