2010. január 13., szerda

Marketing stratégia

A Hungarocomixhoz képest jó nagy késéssel írtam a Dorcsinecz-Mikó-féle Marketing stratégiáról egy recenziót/kritikát/ajánlót az Ekultúrára (bár már hetekkel ezelőtt megvoltam vele, csak most került fel). Annyira felbosszantott, hogy így elrontották ezt a képregényt, hogy több mint egy hónapig képtelen voltam akár egy sort is lejegyezni vele kapcsolatban.
A sztori persze nem így kezdődött: mikor megtudtam, hogy lesz egy ilyen kiadvány, az első dolgom volt "lefoglalni", annyira belelkesültem. Úgy voltam vele, hogy nem érdekel, jó-e a történet, avagy csapnivalóan rossz, nekem ez kell! De hát meghazudtolni nem tudom magam, így aztán véleményem a műről számomra is meglepő szikársággal fejeződik ki a cikkemben (amit láss a borító képére kattintva).

Ezek pedig privjú oldalak, hogy azért mégis.

4 megjegyzés:

barna írta...

Pont olyanok az oldalak, amilyennek leírod őket.

gergő írta...

És ezek még annyira nem is!

Mráz István [Space] írta...

ja egyébként akartam is írni, hogy milyen fasza kritikát raktunk össze... benne volt az egész kis levelezésünk. egy annyira jó képregénynek indul és sokáig is nem is zavaróak az elúszások benne. olyan kis álomszerű, Lynches Lost Highway-es hangulata lesz, aztán pillanatok alatt elrontódik a végén... a játékszerű képi világ nekem viszont továbbra is tetszik... még egyszer mondom: kár a végéért!

gergő írta...

Igen, a levelezésünk nélkül tényleg nem sikerült volna ilyen jól, szóval kösz. De szerintem nem a végénél romlik el. Ahogy megbeszéltük: a sztriptízelős rész nem való bele, ugyanakkor az az egyetlen, ami külön történetként akár még működhetne is, ha picit variálnának rajta, persze. Na mindegy, szóval nagy gondok vannak a Mark.stratégiával, és már rögtön az elejétől...