2012. augusztus 21., kedd

Semmi extra

No. Eltűntem, mert el szoktam tűnni. De mindig visszatérek, akkor is, ha nincs különösebb mondanivalóm. Ez a nyár megint olyan, hogy szinte hiába is kezdődött el, mindjárt vége van teljesen, és bár mindig azzal indulok neki az ilyen szünidőknek, hogy "most aztán lesz időm bőven, összehozok valami komolyat", legtöbbször azon kapom magam, hogy beköszöntött az ősz, és az asztalomon konkrétan nulla darab új munka hever.

Hát ez most talán másként lesz - még a télen félálomban megígértem a Műútnak, hogy készítek nekik valami képregényt, és mivel ezt sajnos nem felejtették el, muszáj leszek állni a szavam, plusz tartani a meglehetősen rövid határidőt. Utálom magam, amiért ilyen helyzetekbe keveredek, és az egészet csak magamnak köszönhetem. De nézzük a jó oldalát: lesz újabb képregény tőlem, akárhogy is sikerül. Majd ha már megvan belőle annyi, hogy biztosan kijelenthetem, el fog készülni, esetleg posztolok belőle valamit ide is. Mert jelenleg nem sok választ el attól, hogy úgy tegyek, mint Al Columbia, aki miután átvette a stafétát Bill Sienkiewicz-től az Alan Moore-féle Big Numbers rajzolásában, megsemmisítette elkészült oldalait, és beleveszett az éjsötét éjszakába. Persze neki egészen más oka volt erre.

Addig is, amíg én a rajzasztal fölött görnyedek, tegyetek egy kört Felvidéki Miki blogján, aki állítólag hamarosan néhány tutorialt is bemutat legújabb képregényével, a Papp Laci - A londoni olimpia bajnokával kapcsolatban. Igaz is, ha még nem tettétek, ugorjatok le az újságárushoz a füzetért, remek kis cucc! És az a körülmény, hogy újságárusoknál is kapható, még különlegesebbé teszi. István barátom kritikát is írt róla, itt elolvashatjátok.

Nincsenek megjegyzések: