2010. április 18., vasárnap

Napi idézet (3)

"Emlékszem, az egyik legnagyobb dolog számomra az volt, mikor olyan tizenhárom-tizennégy évesen éppen kezdtem bekerülni a képregényrajongók táborába, és a helyi könyvtárban legnagyobb ámulatomra találtam egy példányt Jules Feiffer The Great Comic Book Heroes című könyvéből, ami tele volt Plastic Mannel és Spirittel - általam addig nem ismert dolgokkal -, és benne volt még egy képregénynek a reprodukált változata is, egy olyannak, amit Feiffer rajzolt tizenegy-tizenkét éves korában. Minden tekintetben ugyanolyan borzasztó volt, mint amiket én csináltam akkoriban, és ez nagyon inspirálóan hatott rám, körülbelül úgy, ahogy a Sex Pistols hathatott inspirálóan a Hundred Clubban, hogy az emberek azt mondták: hé, ezt én is meg tudom csinálni! És ez a szépsége a képregénynek, ezért nem féltem egyáltalán a médiumot, nem, amíg létezik az egyre növekvő small press (kis példányszámban nyomott nem mainstream képregények) -oldala, ami ráadásul tényleg nyomtatva van, nem internetes magazinként működik." - Alan Moore

Nincsenek megjegyzések: