2010. április 13., kedd

Me little brotha


Most volt nemrég Dini névnapja, szóval megajándékoztam ezzel a szemétkedő rajzzal. Egyfolytában a Spiders-t játssza a gitáron a Systemtől, amivel lassanként az őrületbe kerget. Máskor a Roulette-et vagy a Hypnotize-t nyomja, igaz, utóbbit mint számot ő sem szereti, viszont a gitártémáját nyilvánvalóan igen.

Most éppen a Sandman második kötetét olvassa nagy lázasan. Egyszerűen nem vágom. Több mint egy éve mondom neki szünet nélkül, hogy olvassa már el végre a Tükörvárost, ami egy viszonylag rövid képregény, mert kíváncsi vagyok a véleményére, de nem bírom rávenni. Ma hazahoztam A babaházat, ujjongtam, hogy végre nekem is van belőle, de elkövettem azt a hibát, hogy a kezébe adtam, és felbuzdítottam őt az első történet (prológus) elolvasására - azóta pedig nem jutok hozzá (több száz oldalról van szó!). Mondjuk ezen 20 év testvérség után már nem lepődök meg.

4 megjegyzés:

Mráz István [Space] írta...

A kép fájintos lett nagyon!

A babaházról jut eszembe, hogy nagyon rágyúrtam, erre nem egyszerre két scott pilgrim is megjelenik a fesztre!? persze kicsit bizonytalan vagyok azt irányába... majd meglátjuk.

Gergő írta...

A Sandman 2. kötete egyszerűen zseniális! Nem hagyhatod ki! Ha azt mondod, hogy tetszett a szar első kötet, akkor nem tudom elképzelni, ez hogy a viharba ne tetszene! Scott Pilgrim engem is érdekel, de azért ha választanom kéne közte és a Sandman közt... Legyen elég annyi, hogy gyors választás lenne.

Névtelen írta...

ezt az arcát


dininek nem igazán ismerem. de egy művész (és testvér) biztos többet lát, több lehetőséget, megvalósulást... a szeretetével talán egy kicsit még a jövőbe is lát.

lala

Gergő írta...

:)

Művész...