2010. június 8., kedd

Interjú Lakatos Istvánnal

Megint egy ekultúrás dolgot töltök fel ide. Sajnos a Blossza mellett nem nagyon jut időm mást rajzolni, ráadásul összetorlódott még pluszban egy csomó egyéb dolog, ezért aztán írni, elmélkedni sincs túl sok időm. Illetve ez, mint látjuk, nem igaz, hiszen továbbra is rendületlenül gyártom a cikkeket az Ekultúrának, amiket asszem nyugodt szívvel belinkelhetek ide. Annyi a különbség köztük és a szokványos blogos írásaim közt, hogy előbbiek jobban vannak megírva, mert több energiát ölök beléjük.

Szóval a Képregényfesztiválon megbeszéltem Lakatos Istvánnal, hogy készítek vele egy interjút, amire pár nappal később sor is került (Dinit hívtam fotósnak, aki nagyon szépen teljesítette a feladatát). Az előre összeírt kérdéseim nagyjából egy óra után elfogytak, de ettől függetlenül még vagy hat órát beszélgettünk kötetlenül, sörrel a kezünkben, hárman. Ez a Paris, Texas nevű helynek igen nagy bevételt hozott, az én pénztárcám viszont alaposan megcsappant, hiszen mindenkit én hívtam meg. A diktafon körülbelül négy órányi anyagot rögzített, és először úgy gondoltam, mindent begépelek, aztán majd válogatok. De ez egyfelől képtelenségnek, másfelől értelmetlennek bizonyult, úgyhogy végül csak az első másfél órából állítottam össze az interjút - és még így se lett rövid. A beszélgetés napjáról a Blosszán ez a strip található (jól mutatja, milyen nagyszerűen mulattam éjszakába nyúlóan):

És még mielőtt elfelejtem: az interjú maga.

Lakatos István dolgait megcsondálhatjátok a következő helyeken:
deviantART
Előszezon blog
+ a Vasárnap c. képregény
valamint a Lencsilány-kötet, amiről, ha minden igaz, hamarosan ajánló is születik

2 megjegyzés:

Mráz István [Space] írta...

jaj tegnap akartam ám írni, hogy baromi jó lett!

Gergő írta...

Kösz!