2009. december 6., vasárnap

Krokik

Ha végignézem, mit rajzoltam a nyáron, ami még jól is sikerült, akkor némileg szomorúan kell konstatálnom, hogy mindössze pár krokit tudok felmutatni, még a balatoni nyaralásból.
Van itt röplabdázó csaj (a labda nem látszik),
alvó nő,
strandon olvasó csaj (befejezni nem sikerült),
számítógépen blogot író fater,
ja és a kezem meg a lábam, de ez már egy picivel túllépi a kroki műfaját.
Imádok krokizni, mert rohadt türelmetlen vagyok, pár vonalból gyorsan összedobni valamit viszont szeretek, ennyi idő alatt ugyanis még éppen nem unok meg semmit. Plusz nagyon csípem a laza rajzstílust.
Ja: az a sötétszürke árnyalat egyik rajzon sem valami közelgő vihart jelent a távolban, csak ennél jobban nem sikerült beszkennelni őket.

2 megjegyzés:

Angi írta...

Most nagyot néztem, mert anno én is pont ilyeneket rajzolgattam, csak nem tudtam, hogy ezeket krokinak szokás nevezni. Van egy teljesen hasonló rajzom ahhoz a strandon olvasó csajhoz hetedikes koromból, mert a Balaton a legideálisabb hely az efféle emberi pózok megörökítésére, és tényleg szórakoztató!
Viszont apukádat nem ismertem fel :)

Gergő írta...

Biztos a szemüveg miatt nem. Hiába, ami hülyén áll, az hülyén áll.