2011. szeptember 27., kedd

Plakát, amin nincs elég hely a szövegnek



Úgy hiszem, mindkét verzió közlésre érdemes. Azt ne nézzétek, hogy elrontottam a Cadillac perspektíváját a garázséhoz képest - nagyon siettem vele, és ha sietek, képes vagyok nem odafigyelni az apróságokra. Az minden esetre érdekes, hogy bizonyos hiányosságokat a színek emelnek ki, míg megint más bakikat éppen azok rejtenek el.

Egyébként rájöttem, hogy ebben a fajta rajzolási procedúrában a tuskihúzást szeretem a legjobban. A ceruzarajz még túl semmilyen, a színek meg teljesen más szubsztanciát adnak a rajznak. A részletek, kérem, a vonalak játéka és dinamikája, ezek mind a háttérbe húzódnak, amint megjelennek a színek. A tuskihúzás ellenben egységesíti és rendezi a kósza ceruzavonalakat, letisztázza a hirtelen felindulásból papírra vetett vázlatot, vagyis a közlés egyszerű, de elegáns formáját adja.

2 megjegyzés:

zhal írta...

Ja, nekem is a ff kihúzott rajzok a kedvenceim. Esetleg valami árnyék- vagy sötétség-érzékeltető vékonyvonalas sraffozás színek helyett? :)

Gergő írta...

Persze, ha az ember eleve fekete-fehér rajzot szeretne - de itt a színek adják meg a végső formát.